top of page
Writer's pictureogenorganization

שייט התענוגות...במחוזות בית הספר , חלק שני

Updated: Apr 27, 2020

#פרוייקט_תיעוד_חווית_אומנה_משפחתית: שייט התענוגות...במחוזות בית הספר , חלק שני המשכנו במסע ...ויום אחד הפלגנו לנו למחוזות בית הספר...שוב סערה.... "מי אתה ילד של הלב? ומה זה בכלל אומנה? אה, אימצו אותך כמו שמאמצים כלב? אתה ילד של אף אחד?.. והחכם ענה , ולא נעלב : " אותי לפחות בחרו, אתכם לא..."

במסע הזה , בעבר , כשהיינו שטים במחוזות בית הספר היו שם הרבה רגעי בכי ודמעות... אמא, לא טוב לי, אני לא רוצה ללכת יותר לבית הספר הזה.. אין לי חברים....ולעיתים היה נדמה שהגלים לוחשים מסביב, מנסים להרעיד, לייצר מהומה על לא מאומה, ליצור סופה, לפרק, להכאיב ... ואנו צוות הרב החובל, מנסים בכל דרך לנווט, לעטוף, להכיל, לגונן ולסייע ככל שניתן לנשמתו הקטנה, החבוטה... "אל תפחד ילד של הלב, אנחנו איתך... שם בשבילך....." "הם.. לא ממש מבינים, יש היום הרבה סוגי משפחות מיוחדות וגם אנחנו כאלה...." .. נאחזים ומנסים בכל דרך לדקלם משפטי חכמים ששמענו בפורומים השונים , מנסים להרגיע את נשמתו הרועדת. הים גועש...שוב בעיה, שוב סוגיה, שוב קושיה....מורים, יועצות , פסיכולוגים ועוד רבים ... מנסים בכל דרך לסייע עם גלגלי הצלה, לא ממש יודעים מהי הדרך הברורה. אנו חשים את הבלבול, חוסר הידע, חוסר הכיוון וההכוונה..... מחפשים נואשות אחר מפה, דרך, קריאת כיוון, תורה, או מודל שיראה להם את הדרך..אך זו נעדרת... והחכם, כבר הספיק להבין שבשייט הזה יהיו כנראה עוד הרבה מחוזות והוא? הוא יכול לבחור להיות אחר. להביט מהצד, לתכנן את מסלולו ולהמשיך לנווט בהצלחה את חייו בין מפרצים ואיים...אם רק יתנו לו....

 

הסבר המערכת: ללמוד לחיות בשלום עם סיפור החיים שלי, זה רק אד מבין האתגרים הרבים של הורים לילד אומנה. ההנחייה של המערכת היא לגדל את הילד כשלנו . אהבה בחלק גדול מהמקרים מקנה את הביטחון הנדרש לעמוד באתגרי החיים.

חוויות אומנה נוספות - מוזמנים לקרוא בקישור - כאן - https://bit.ly/2ScDAxk

 
 

תמונת אילוסטרציה - הפרטים והשמות שונו בכדי לשמור על אנונימיות

 

6 views0 comments

Comments


bottom of page